18 Şubat 2012 Cumartesi

Yeni temizlikçilerimiz

Geçen gün bulgur pilavı yapmak istiyordum, ama maalesef yapamadım, çünkü evde kalan bulgur bozulmuştu. Artık ne zamandan beri dolapta kaldı bilmiyorum ama tavanın içine suyu döktükten sonra bulgurun içindeki böcekler suyun üstüne çıktı.

Bulgurun tamamını atmak yazık olurdu, o yüzden bu soğuk kış günlerinde bulguru kuşlara atmaya karar verdik. Kocaman (şimdilik) kullanmadığımız bir balkonumuz var. Azar azar bulguru atıyoruz onlarda balkonumuzu temizlemeye geliyorlar. Hepsi aynı anda uçup geldiği zaman tıpkı Matrix filmindeki ajanlar gibi oluyor :) Bizde gizli gizli onları seyrediyoruz perdenin arkasından.

Pilot inişe hazır

Hep berbaber iş başına


Önce etrafı kolla...

...sonra hücum!


4 yorum:

  1. Aaahh Sev cok iyi yapmissiniz bulguru cope atmamakla.. Hayvanlarda bu sekilde yararlanmis olur sizin tarihi gecmis bulgurunuzdan haha! Echt leuk met die foto's enso erbij:D

    HAVE FUN TODAY Optum sizi!

    YanıtlaSil
  2. Kiz bu guvercinler bir alistilarmi hep gelirler balkona ve cok kotu pislerler. Sonra nasil kurtulacagini bilemezsin

    YanıtlaSil
  3. Yes biliyorum abla, annemde aynısını söyledi, zaten bizim bulgurda bitti :)

    YanıtlaSil
  4. hahahaha aynen Fori'nin dedigine katiliyorum. Net als in het dorp! Hoorde je ze ook elke ochtend. Kapot irritant.

    Bir yondende sevap kazanmis oldun (a). Heb je de vogeltjes gevoerd.

    Burda kar yagdiginda bende balkonda yorganimi cirpacaktim, birde baktim birsuru ordek toplanmislar. Ze dachten dat ik brood kwam gooien. Uiteindelijk had ik wel alles uit de kas gepakt. Er was ook bijna geen brood meer. En Es maakte foto's. Het waren er echt veel. Vet zielig!!! Ze hadden echt honger. Eentje vloog gewoon tot de rand van het balkon.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...