14 Şubat 2012 Salı

Kedi sevdası

Ne güzel varlıklar demi hayvanlar?

Her insan sanırsam az da olsa biraz etkilenir hayvanlar aleminden. Her zaman hayvan sever biri olmuşumdur, ama hayvanlardan bir okadar da korkardım. Mesela ablamın bahçesinde otururken komşunun kedisi bazen ayaklarımın altında dolaşırdı. Korkudan ablamı çağırırdım, birinin kediyi yanımdan uzaklaştırmasını isterdim. 'Hayvanları uzaktan severim, yanıma yaklaşmasınlar' derdim. Ne kadar çelişkili demi hem seviyorum hem korkuyorum, aslında aynı zamanda çok komik :)  

Köye taşındıktan sonra yakından sevmeyi de öğrendim. Kaynanamın kedisi var çünkü. Telefonda görüşürsek kedinin nasıl olduğunu da soruyorum. Hamileymiş, yakında yavruları olacak.
Eşimin söylediğine göre ben oraya taşındıktan sonra kedi uysal olmuş. Eskiden ev sahiplerine fazla yaklaşmazmış. Biraz ilgi ne kadar şey değiştirdi tatlı Mınnıkta. Onun adı Mınnık çünkü. Mınnık, yemek vakitleri ben mutfağa hazırlık yapmaya geçtiğimde sessizce peşimden gelir kapıda otururdu. Evde hiç yalnız kalmıyordum sayesinde.O kadar alıştım ki, taşındıktan sonra bizimde bir kedimiz olsun istedim. Ama apartmanda kedi beslenmezmiş :(

Eminim eşim bunu okuyunca çok gülecek. Sevgililer gününde kedi sevdamı sizinle paylaşmak ve hepinizin sevgililer gününü kutlamak istedim..

5 yorum:

  1. Canim aslinda hayvanlarli sevmek guzel bisey cunku onlar sevince sonsuza dek severler ve hic unutmazlar. Biz ailece hep hayvanlardan korktuk zaten
    Dusunsene baliktan bile korkankarimiz var ;)
    Bende senin sevgililer gununi kutluyorum umarim guzel bir gun olur nede olsa evli olarak gecirdigin ilk sevgililer gunu. Seni kocaman opuyorum. Enisteye selam

    YanıtlaSil
  2. Hahah mikail mi balıktan korkuyor yoksa. Sağol lieverd. Bu arada resimdeki Mınnık, dizime sürtünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. Yok teyzesi Mikail degil Serife baliktan korkuyor. Hos asagi yukari her hayvandan korkar bizim Seri :) Aslinda ben ve abimde öyleyiz. Abim kabul etmez ama korkar.
    Minnik çok tatli bir kediye benziyor sen gittikten sonra eminim oda seni çok aramistir.

    YanıtlaSil
  4. aaahh Sev cok tatli kedi ozlenilecek gibide var.. Bende kedileri cok severim ama eskiden hep korkardik hayvanlardan. Dit komt gewoon door onze opvoeding en cultuur, we hadden nooit wat met dieren te maken en werden daardoor denk ik meteen bang als we een hond op straat zagen haha! Maar ik was afgelopen dinsdag met stage met de kids naar de kinderboerderij. We gingen tussen de geiten staan, ik liep gewoon heel rustig en ze kwamen naar me toe en bleven stil staan. Ik vond het echt heel lief, heb ze geaaid :D haha!

    YanıtlaSil
  5. Hahah zo grappig es, sende benim gibi yavaş yavaş yakından sevmeye başlıyorsun hayvanları :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...