7 Mart 2012 Çarşamba

Başarılı blog..??

Aslında blog yazmaya başlamadan önce hangi konu hakkında yazsam diye düşünmüştüm ama karar veremeyince 'herşeyden biraz' yazmaya başladım.

Başarılı bir blog yazmak istiyorsam eğer bir konu üzerinde durmam gerektiğini düşündüm. Benim asıl amacım başarılı bir blog yazmak değil, şimdilik 'herşeyden biraz' yazmaya devam edeceğim galiba. Belki ilerde ilgi alanımın ne olduğunu keşfedebilirsem 'başarılı blog' yazmaya karar verebilirim :) (moda mı, doğa mı, dinim mi, yemek mi, sanat mı, kitaplar mı?? karar veremedim....)

Ama şimdilik yazmaya ve paylaşmaya devam!

5 yorum:

  1. Canim bence blogun cok basarili ben severek izliyorum. Boyle devam et sonra ilgi alanin hakkindada yazarsin.
    Bu arada bugun anacigini kavusuyorsun insallah. Cok cok optum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey abla! Teşekkürs! Ya inşallah aksama burda olur, bende hazırlık yapıyorum.. bu arada Hiracığın kartını aldım, çok güzel olmuş, yerime kocaman öp!

      Sil
  2. Bencede basarili blog yazmayi dusunmene gerek yok, basari nedir? Sen nasil seviyorsan oyle yaz, bence blogun cok guzel. Ben bakiyor, okuyor ve yanitliyorum ya daha ne istiyorsun :P Evet Sev miedertje'ya kavustun yeaaah! Size iyi hasret gidermeler, bugun telefonda goruselikkkk.. Optum!

    YanıtlaSil
  3. Hey abla, senin blog açtığını bilmiyordum bile. Fadime halam dedi sevgi blog acmış hiç düşünmeden senin için g-mail actım. Ama blog süper olmuş bence. Zo hebben we en azından contact met elkaar.
    Kuzenlerin olarak pesini bırakmayacağız artık hahah.
    Kib öptüm Onur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay merci onur bey! g-mail açmadan da olur galiba... ne var ne yok işler nasıl gidiyor? Sende kendine iyi bak görüşürük!!

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...