4 Mart 2012 Pazar

Ruhun gıdası

Ruhun gıdası nedir? Bazıları için çalışmak, bazıları için sevmek ve sevilmek, bazıları için alışveriş yapmak, bazıları için hayallerinin peşinden koşmak vs. Tabiki sadece bir şey ruhun gıdası olamaz. Herkes birçok şeyi bir arada bulursa mutlu olur bence.

Benim için ruhun gıdası ibadet yapmak, eşimle birlikte vakit geçirmek ve kitap okumak. Tabi daha bir sürü şey sayabilirim ama şimdilik aklıma gelen bunlar. Son zamanlarda çoktan kitap okumadığım farkına vardım, ve en kısa zamanda kitap almaya karar verdim. Onun için dün hem yürüyüş yaptık hemde faydalı alışveriş. Akşam yemeğinden sonra hemen okumaya başladım yeni aldığım kitaplarımdan birini. Evet birtane ile yetinemedim :) Keşke bir kitaplığım olsa da doldursam dedim kendi kendime.

'Hz. Muhammed (s.a.v.)'in Hayatı Martin Lings' ve 'Kayıp Gül Serdar Özkan' 
Aranızda bu kitaplardan birini okuyan varmı?

2 yorum:

  1. Ben ikisinide okuyorum, desem kim inanir:P hahaha! Ik lees op dit moment; De Alchemist van Paulo Coelho, die ken je vast wel..? Iig veel leesplezier en wie weet heb je op een dag genoeg boeken om een kast te vullen :D

    YanıtlaSil
  2. Canim bende okumadim ama Martin Lings'in kitabini okumayi isterim çok güzel oldugunu okumustum. Ben suan Paulo Coelho'nun Elif kitabini okumaya çalisiyorum. Çalisiyorum çünkü bebislerden zaman bulamiyorum :( Ama en sevdigim sey kitap okumaktir beni çok dinlendirir, bazen uzaklara götürür bazen hüzünlendirir. Film seyreder gibi canlanir çogu zaman karakterler beynimde.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...