9 Mart 2012 Cuma

Temzilik genleri

Temizlik genleri diye birşsey var mı acaba? Varsa eğer kesin bizim ailede vardır.
Ben köyde yaşadıktan sonra aşırı titizliğimi biraz unuttum sanki. Daha rahatım şimdi.. sürekli 'şurası batmış burası batmış' diye dert etmiyorum kendime. Ama annem geldikten sonra (2 gün önce geldi) yine hatırladım o eski halimi :)

Çünkü aşırı titiz olmasam da eskisi gibi, annemden temizlik genleri aldığım kesin. Yol yorgunluğunu daha yeni üzerinden attı sayılır, ve hemen görev başına. Of anam of.. boşversene.. daha bir sürü alışveriş yapacan bir çok kez çarşıya çıkacan bari onun dışında biraz dinlen, rahat ol biraz! Ama yok, ne söylesem içinden gelen sesi dinliyor beni değil, 'temizlik yap, temizlik yap' diyen o güçlü kuvvetli sesi. Umarım annem gittikten sonra benim içimdeki temizlik genleri tekrar alevlenmez, çünkü böyle çok daha rahat...



4 yorum:

  1. Ay Sevgiiii çok güldüm gerçekten ama bencede temizlik geni var çünkü nendede var o illet. Bazen bende birakiyorum biraz (Hira oldugundan beri) ama karsida yinede icim gidiyor. İzinden döner dönmez bende ilk günden evi temizler sonrada valizdeki herseyi ütülerim ve yorgunlugumu ancak iki gün dinlendikten sonra atarim ;)

    YanıtlaSil
  2. Hahaha Sev hic sasmadim! Varsada gercekten bizim ailede vardir temizlik genleri, ozelliklede annede.. Ister istemez bizde biraz anneye cektik, nede olsa anamiz. Bu ucuncu gun annesiz evde oldugumuz ama temizlik yonunde hic degisiklik yok ev piril piril. Birazda bize vermis o genlerinden ama en iyisi degilmi sonucta copluk gibi bir evde yasamaktansa bunu tercih ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru es, temizlik iyi de aşırıya gitmemek lazım :)

      Sil
  3. Hey ablam nasilsin? Artik bende seni takip ediyorum blogdan. Echt leukk zo kan ik ook nog lezen hoe het met je gaat:D ve temizlik abla titizlik bizim ailede var annamda mesela kadin hic oturmuyor banada diyor hic bana cekmemissin hahah.. Optummmx

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...