14 Mart 2012 Çarşamba

Al-i imran

Kuran-ı Kerim'in 3. suresi olan Al-i imran suresinde yapılan dua ve duaya karşılık Allah'u teala'nın vaad ettikleri. Benim çok hoşuma gittiği için paylaşmak istedim.

190. Göklerin ve yerin yaratılışında, gece ile gündüzün birbiri ardınca gelip gidişinde selim akıl sahipleri için gerçekten açık, ibretli deliller vardır.

191. Onlar ki Allah'ı gah ayakta divan durarak, gah oturarak, gah yanları üzere zikreder: göklerin ve yerin yaratılışı üzerinde düşünürler. Ve 'Rabbimiz! Sen bunu boş yere yaratmadın, Sen yücesin bizi ateşin azabından koru' derler.

192. 'Rabbena! Sen kimi cehennem ateşine sokarsan onu rezil etmişsindir. Zalimlerin hiç yardımcıları yoktur'.

193. 'Rabbena! Biz, 'Rabbinize iman edin' diye imana çağıran bir davetçi işittik, hemen iman ettik. Rabbimiz! Günahlarımızı bağışla, kötülüklerimizi ört, bizleri sana ermiş kullarınla beraber yanına al'.

194. 'Rabbena!' bize peygamberlerine vaad ettiğini ver, kıyamet günü bizi rezil etme. Muhakkak sen verdiğin sözden dönmezsin'.

195. Rableri onlara şu karşılığı verdi: 'Sizden gerek erkek, gerek kadın, hayır işleyen hiçbir kimsenin çalışmasını zayi etmem. Çünkü siz birbirinizdensiniz, birbirinizden farkınız yoktur. Benim rızam için hicret edenlerin, vatanlarından sürülenlerin, Benim yolumda işkenceye, zarara uğrayanların, Benim yolumda savaşanların ve öldürülenlerin, Elbette kusurlarını örtecek ve elbette onları Allah tarafından mükafat olarak içinden ırmaklar akan cennetlere yerleştireceğim. En güzel ödüller Allah'ın yanındadır.

2 yorum:

  1. Amin! Bu güzel ayetleri paylastigin icin Allah (c.c.) senden razi olsun.

    Seni takip edebildigim surece takip ediyorum. En anders lees ik op een dag alles in één keer!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin! Allah hepimizden razı olsun inşallah..

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...