29 Şubat 2012 Çarşamba

Sabah proğramları

Son zamanlarda sabahları kahvaltıdan sonra bir bardak kahve alıp televizyonun karşısına geçiyorum. Aslında televizyon seyretmeyi fazla sevmem, seyretmek istediğim bir dizi veya film olmadıktan sonra fazla bakmam.

Dikkatimi çeken bir şey oldu, ne zaman sabah televizyonu açsam hangi proğram olursa olsun, sürekli hastalıktan bahsediliyor. Proğrama konuk olansa hep doktor. Hasta olanlar yada proğrama bağlanıp soru soranların çoğu da kadın. Tabiki bilinçli olmak güzel birşey hele hele konu sağlık olunca. Ama sürekli hastalıktan bahsedilince ister istemez biraz tedirgin oluyorum. Belirli bir yaştan sonra kadınlar daha mı çabuk hastalanıyor acaba? Yoksa yaşla alakası yok mu hastalığın..?

En iyisi kanal değiştirmek ve magazin proğramlarını seyretmek tabi sağlıklı beslenmeyi (ve eksersiz yapmayı) da ihmal etmemek :)

5 yorum:

  1. Ben hiç bakmiyorum öyle programlara. Yemek programlarina bakmayi daha çok seviyorum. Hele sabahlari Müge Anli'ya sinir oluyorum.
    Ama bizim türk insani çok tedirgindir hemen herseyin en kötüsünü düsünür. Vay buram agriyor acaba su hastalikmi yoksa bu hastalikmi? Halbuki birseyide yok çogunlukla. Türk doktorlarida ilaç vermeyi zaten çok severler. Aslindan insanin en iyi ilaci kendine verdigi güven, yani ben hasta degilim neden olayim dersen çogu zaman olmazsin zaten.
    Sen magazinlere bakmaya devam et canim en iyisi :)

    YanıtlaSil
  2. Bende bakmıyorum hemen sıklıyorum, ama Allah hasta olanlara da şifa versin inşallah. Doğru hasta değilim dediğin zaman olacaksan da olmuyorsun zaten.. moral çok önemli. Bu arada sen nasılsın abla Hiracık nasıl? öptümm

    YanıtlaSil
  3. Sagol canim biz iyiyiz çok sükür. Hiracik büyüyor teyzesi yaza kadar tombis bir bebek olur insallah. Teni yavastan beyaza dönüyor (elleri bembeyaz yüzü daha tam degil) gözleride ela olacak gibi simdilik gri. Biraz degisik bir bebek ama yinede abilerine çok benziyor. Bugün isyerine gittim Hira'yi göstermeye herkes çok begendi en het eerste wat ze zeiden was ooo wat veel haar! Onlarin bebekleri kel dogduklari için böyle saçli bebek tuhaflarina gidiyor hahaha. Sana mailden fotografini yollarim birazdan. öpüyorum seni çok çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah, ja he onların kendi kafalarında bile o kadar saç yoktur :) Resimler için sağol çok tatlı çıkmış ya echt een schatje! Yazın görüşürüz inşallah.. öptüm canım, benim sadık takipcim :)

      Sil
  4. Eet en drink gezond, beweeg een beetje en wees zoveel mogelijk positief ingesteld en de kans is een stuk kleiner dat je allerlei kwaaltjes krijgt. Het is eigenlijk heel simpel, maar veel mensen zijn er niet bewust mee bezig en worden daarom snel ziek en dan vragen ze zich af waarom ze ziek zijn:P Neyse jij weet wat te doen en hebt niet dat soort programma's nodig. Geniet maar van je koffie en de turkse roddels hahaha!

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...