23 Şubat 2012 Perşembe

Ben böyle olmamalıydım

Dursun Ali Erzincanlıdan çok hoşuma giden bir şiir, sadece ilk ve son kısmını yayınladım, okurken sıkılmayın diye. Peygamber efendimiz (s.a.v.)'e yazılan bir şiir. Youtube'da dinlemenizi de tavsiye ederim, daha güzel oluyor çünkü..

Ben, böyle olmamalıydım
İsmini duyunca, boynum düşmeliydi omzuma.
İçime bir ateş düşmeliydi
Ayaklarımın feri kesilmeliydi.
Kendimden geçmeliydim sonra…
Adını sayıklamalıydım, adımı unuttuğumda
Ama bunu kimse duymamalıydı,
Seni, mahşere kadar saklamalıydım
Ve mahşer günü...
Uzaktan seni seyretsem.
Sana yakın olmak için can atsam.
Beni engelleseler,
'Sen kim yakınlık kim? ' deseler.
Ben ağlamaktan konuşamasam.
Gözlerini çevirsen bana.
'Benim cennetim bana bakan gözlerindir.'
Ve tebessüm etsen.
Ama bunu kimse görmese,
Seni ebede kadar saklasam.

Dursun Ali Erzincanlı


 

3 yorum:

  1. Çok güzel bir şiirmiş canım. Paylaştığın için teşekkürle

    YanıtlaSil
  2. Heel moooii.. Ik luister het nu ook via Youtube. Thanks!

    YanıtlaSil
  3. Erg mooi idd Sev! Thanks for sharing!

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...