20 Şubat 2012 Pazartesi

Ah şu partiler :)

Parti üstüne parti, parti üstüne parti... off baya yorucu. Yok canım şaka tabi. Daha doğrusu dayımın yaptığı bir espiri. 3 defadır aynı grup toplanıp yemek 'partisi' veriyoruz. İlk önce bizim komşu 'arabaşı partisi' verdi. Daha sonra dayımlarda 'çiğköfte partisi' yaptık, dünde bizde 'künefe partisi' yaptık. Yiye yiye kesin 3-4 kilo aldım.
Soğuktan dışarı da çıkamıyoruz, en azından biraz haraket edip eritirdim yediklerimi. Aslında soğuk bahane, istesem önce evde yaptığım gibi pilates'e devam edebilirim. Ama üşeniyorum nedense.

Dünkü partinin üstüne, birde Barcelona maçı izledik. Maç seyretmekten neredeyse bütün oyuncuların adını ezberledim. Messi tam 4 gol attı :) Neyse bi hayli geç yattık anlayacağınız. Sabah uyanmakta baya zor oldu, ah şu partiler ah, ne yorucuymuş! :) 

6 yorum:

  1. Seni şişman düşünemiyorum sen ye ye kilo almayanlardansın keşke bende senin gibi olsam. Dogumdan sonra yine kilolarım kaldı 8 kilo (oglanlardaki gibi çok degil ama yinede vermesi zor. Birde emzirdigim için rejim yapamıyorum spora zaten hiç zamanım yok. Ama partiler güzel olur bizde cumartesi çigköfte partisi yaptik Şerinin canı çekmiş Fatmacanlarda geldi güzel bir akşam oldu.
    Bu arada Gülsen yenge Hiranin kartını verdimi?

    YanıtlaSil
  2. Hahahah Sev cok komiksin! Met je dikke luie reet :D Klinkt iig wel heel gezellig allemaal met je gekke dayi!Ben Sevgiyi sisman dusunebiliyorum:P, biraz dikkat et sende Dursan halanin genleri var hahaha!! Veya pilates'e basla, biseyler yap, je lijkt wel een winter pauze te houden van alles.. Bugun disari ciktinizmi bare?
    P.S. Dat plaatje maakt t compleet, heel leuk! :D

    YanıtlaSil
  3. Hey us! Bana öyle deme, yani hala genleri :( Yes bugün temiz oksijen depoladım, dışarı çıktık. Birazdan resimleri yüklerim. Yavaş yavaş kış uykusundan çıkıyoruz, havalar ısınmaya başlıyor inşallah.

    Fori yengem daha vermedi kartı unuttu galiba. Sende yakında inşallah fazla kilolarından kurtulursun. Yorumlar için merci bacılar :)

    YanıtlaSil
  4. Hahahahahahahaha! Ama napalim ablacugum sende ne yazik ki hala genleri var :p, biz gecen sofrada Esra'yla onu konusup guluyorduk. Dat jij het echt niet leuk vond wanneer ik dat tegen jou zei :P Maar echt gezellig. Al die partiler.

    Benim kaynana'da bana cigkofte gondermisti.. hahaha. Anne yedigi yazik buagzi yandi. (Turkler ama onlarda baya bizim gibi aci yigorlar.) Yine olsa yine yerimmm..cunku bunu okduktan sonra canim baya bir kunefe ve cigkofte cekti.. Mmmmmmmm :hearteyes:

    YanıtlaSil
  5. Ohh ohhh partilere bayilirim, cigkoftede varsa oooh! Sen iyice ogren Sevgi cigkofte yapmasini.. Bizde isteriz yani Kenyaya gelince!

    YanıtlaSil
  6. Yok canım ben almayım. çiğköfte yoğurması erkek işidir onlar yapacak biz yiyeceğiz. dayım sağolsun!

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...