21 Şubat 2012 Salı

Şems-i Tebrizi

Konya'ya her yaz gelmemize rağmen birçok turistik yerlerini görmedim aslında. Her sene Mevlana, mağaza ve akraba ziyaretlerimizden, daha görecek ve gezilecek birçok yerin olduğunu unutuyorduk herhalde. O yüzden geçen gezmek istediğim yerlerin listesini yaptım. Bugün hedefimizde Şems-i Tebrizi'nin türbesi vardı birde Sırçalı Medrese. Maalesef Sırçalı medreseyi içerden göremedik ama dışardan birkaç resim çektim.

Mevlana'yı Mevlana yapan Şems-i Tebrizi olduğunu biliyormuydunuz?






Sırçalı Medrese


3 yorum:

  1. Canim cok iyi yapmissin gidip görmekle. Ben Elif Safak'in Ask kitabini okuduktan sonra Mevlanayi Mevlana yapanin Sems oldugunu ögrenmistim. Gerçekten çok güzel bir kitap diger kitaplarida öyle okumani tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. Sen simdi gez, her yaz gezemedigimiz yerleri. Sonra biz geldigimizde artik sen gezdirirsin bizleri. Ve resimler cok guzel. Begendimmm! (y)

    YanıtlaSil
  3. Bende Elife katiliyorum over 'bizi gezdirirsin' en leuke foto's!!:D(K)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...