17 Nisan 2012 Salı

Gül Ahmedim

Son zamanlarda bu ilahi'yi bir kaç kez duydum ve çok hoşuma gidiyor. Söyleyenin de yüreğine sağlık, Allah razı olsun. Bir kaç dakikanızı ayırıp dinlerseniz eminim pişman olmayacaksınız.

Allah hepimizin gönlüne önce Allah sonra'da Peygamber sevgisi versin, ve hepimizi O'nun yolundan gidenlerden eylesin inşallah. O'nun hayatını anlamaya çalışmak hepimizin görevi.

İlahinin sözleri:

Yapa yalnız gecelerde
Anlamaz ki beni kimse
Olacak sensin tek çare
Dertlerime gül Ahmedim

Gül Ahmedim gül Ahmedim
Canda canan Muhammed'im
Kurban olsun canım tenim
Gözlerine gül Ahmedim

İşte şuramdaki yaram
Ah ne yapsam ne yapsam
Senden başka yok ki saran
Kollarına gül Ahmedim

.....
....

http://www.youtube.com/watch?v=aH56AB2vEvI&feature=related

Sevgili Peygamberimizden bir kaç hadis:
  • Sonradan özür dilemeyi gerektiren şeyleri yapmaktan kaçınınız.
  • Haset (kıskançlık), ateş nasıl odunu yer yutarsa iyilikleri yer yutar, mahveder.
  • Dostlukta da düşmanlıkta da aşırıya kaçmayın.


    Alemlere Rahmet olarak gönderilen Sevgili Peygamberimiz (s.a.v) ne kadar mükemmel bir insanmış ki O'nu simgeleyen, çiçeklerin en güzeli olan bir gül...

2 yorum:

  1. Caniiim hadislerde soylenenler herzaman oldugu gibi yine dogru. Bende bu ilahiyi cok seviyorum, kim sevmezki gül Ahmed'i...

    YanıtlaSil
  2. Jaaaaa! Een tijdje luisterde ik bijna elke dag naar deze ilahi. Heel mooi. Allah soyleyenden razi olsun..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...