9 Nisan 2012 Pazartesi

Alışveriş dürtüsü

Oooh havalar ne güzel, güneş ışıl ışıl parlıyor memlekete yaz geldi sanki... Bir an önce yazlıkları çıkarmam lazım diyorum kendi kendime. Yazlıkları çıkarmaktan ziyade alışveriş yapasım geliyor. Şöyle cıvıl cıvıl renkler, güzel güzel kumaşlar, farklı farklı desenler, yeni kıyafetler alsam ne güzel olur. Nedir bu kadınların alışveriş merakı diyorum bazen, ben bile anlamıyorum. Eşime de açıklama yapmaya çalıştığım zaman 'erkeklerin futbol seyretmekten aldığı zevki biz kadınlar alışveriş yapmaktan alıyoruz' diye açıklamaya çalışıyorum. Ne güzel kıyaslama ama :)

Alışverişte favorim ayakkabı, uzun zamandır ayakkabı almadım ama alınca uzun süre giyebileceğim tarzdan almaya çalışıyorum.

Birde yazın giyinmesini sevdiğim uzun etekler...



4 yorum:

  1. Jaaaaa eindelijk kan ik weer een bericht achterlaten. Nedenini halen anlayamadim ama iki haftadir yorum birakamiyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende işe başladın ya tekrar ondan yorum bırakmadığını düşünmüştüm, nasıl buldun biraz değişiklik yaptım sitemde, ha bu arada 29 mayıs hollanda'dayım inşAllah :)

      Sil
  2. İnsallah canim valla cok ozledik seni. Blogun cok guzel ben severek okuyorum hergün bakiyorum metroda ise giderken

    YanıtlaSil
  3. Bu alisveris merakimiz hic tukenmeyecek gibi! Son zaman aldigimdan haric, geziye gidersemde alirim diye dusunuyorum.. Halbuki paramda yok hahahaha! Ogrencinin cuzdani bos, dolabi dolu! Amaaaaan bir kere yasamiyormuyoz... HAYATIN TADINI CIKARMAYA DEVAM! Ve yukledigin resimleri cok begendim, hepsi bir birinden guzel! Uzun etekleri bende severim bilirsin :D

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...