7 Temmuz 2012 Cumartesi

Bugün o gün...

Bugün günlerden 'o' gün... Gelmesini dört gözle beklediğim ve bir an önce geçmesini istediğim gün. Bundan önce sadece düğün günümün bir an önce gelip geçmesini istemiştim. Zaten düğünleri fazla sevmem ve düğün dediğimiz o gün, benim için sadece aşkımla bir araya gelebilmem için bir vasıtaydı. Yok 'ben en güzel gelin olayım, yok resimlerimiz şöyle, düğün arabamız böyle olsun', bunların hiçbiri yoktu bende. İyi bir şey mi kötü bir şey mi bende karar veremedim..

Kırlangıçların uçuşunu hiç seyrettin mi?


Dediğim gibi işte bugün günlerden 'o' gün. Aşkımda dahil milyonlarca insanın KPSS sınav heyecanı var bugün. Umarım Allah herkesin gönlüne göre verir. Uzun hazırlıklar, heyecan ve stresin sonu umarım güzel sonuçlanır. Aynı zamanda bugün bizim yaz tatilimiz başlıyor, olleeey gez toz eğlen..!!

Bunu okuyanlardan bir ricam olacak: bugün bizim için, ve çalışıp çabalayan herkes için bir dua edermisiniz?

Not: Resimin konuyla hiç alakası olmadığını biliyorum, ama bu sabah uyandıktan sonra bir süre kırlangıçları seyrettim. Hiç bir yere konmadan sürekli uçuşup duruyorlar. Ve hala içeri sesleri geliyor, açık penceremden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...