22 Temmuz 2012 Pazar

Baya olmuş

Woooow baya olmuş yazmayalı, takipçilerim hala takip ediyor mu acaba :) Sınavdan bir süre sonra güzel bi tatil yaptım, ve aslında araya giren başka birşey olmadı. Ramazan ayından  dolayı geceler uzun geçiyor, o yüzden gecenin bi vakti yazmaya karar verdim...





Televizyonda yine o çok beğendiğim ilahilerden birini duydum ve paylaşmak istedim, umarım beğenirsiniz.

Adem Sevgi-Secdeden Gayri 
İlim kapısında verdim yılları,
Dinledim, ''Hâkk'' diyen âlim kulları,
Sordum, Dost'a giden bütün yolları;
Yakın yok dediler.. Secdeden gayrı...

Ne bağış yaptığın, vakıf listesi,
Ne de alkışların esrarlı sesi.
Günde seksen kere, berât müjdesi;
Veren yok dediler.. Secdeden gayrı...


Huşû tüllerinden, kanat açmaya,
Bir lâhzada, yedi semâ geçmeye,
Kevser şerbetini, elden içmeye,
Ruhsat yok dediler.. Secdeden gayrı...

Dedim: yıllar yılı gönlüm harapta,
Devâ bulamadım, sazda şarapta,
Bir yudum su verin, kaldım serapta;
Pınar yok dediler.. Secdeden gayrı...

...........................

devamı için: http://www.youtube.com/watch?v=cJDhMuxoWWQ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...